Daiwa 18 Exist G LT 2500D
Csapágy: 12
m/ømm: 150/0.28
Áttétel: 5.2:1
Behúzás (cm): 73
Súly (g): 180
Az új 18‘ Exist LT a Daiwa legfrissebb japán technológiáját nyújtja - egy igazi mérföldkő az orsóépítésben. A 18‘ Exist LT szériát is az új LT (Light & Tough) koncepció alapján készítik, és tartalmazza a Daiwa valamennyi kiemelkedő orsóépítési fejlesztését.
Rendkívül terhelhető DAIWA CAST’IZM FEEDER 25QD ideális nagy távra feederezni, akár egészen nehéz kosarakkal, heavy feeder kategóriában is. A 25mm-es dobemelés a nagy dobátmérővel kombinálva magas zsinórbehúzást eredményez. A Zaion orsóház optimális védelmet és tartást ad a hajtóműnek, a tartósan sima futáshoz – ideális megoldás a nehéz etetőkosarak okozta terhelés miatt. A Longcast (LC) dobperem súrlódási ellenállása alacsonyabb, és kb. 5%-kal javítja a dobásteljesítményt. A Digigear II hajtómű gondoskodik az optimális erőátvitelről és elképesztő vonóerővel bír – ez a feederezésre jellemző terhelés, a nehéz szerelékek rendszeres, villámgyors kitekeréséhez jól jön.
Jellemzői:
ZAION® orsóház
4 golyóscsapágy
AIR ROTOR®
DIGIGEAR® II hajtómű
QD® fékrendszer
Infinite Anti-Reverse® visszaforgásgátló
Silent Oscillation® dobemelés
LC alumínium távdobó dob
25mm dobemelés
CNC esztergált alumínium hajtókar
Soft-Touch hajtókargomb
Twist Buster® II zsinórvezető görgő
HIP zsinórbeakasztó
A felkapókart kézzel kell visszahajtani
- Áttétel: 4,7:1
- Súly: 430 gramm
- Fékerő: 12 kg
- Behúzás: 96 cm
- Sekély dob
- Csapágyak száma: 4 db
- Pótdob: -
- Zsinórkapacitás: 0.28 mm/150 méter
2019-ben megújult a DAIWA zászlóshajó modellje, a Certate. Az LT koncepció új orsójának fontos tulajdonsága, hogy könnyű, ám mégis nagyon erős. A fém monokróm test, amelyet először a 2016-os Certate HD modelleknél alkalmaztak, stabilan tartja a mechanikát, miközben nagy belső teret kínál a túlméretezett fogaskerekek számára, így hatékonyabbá teszi az orsó működését. A Tough Digi Gear hidegen kovácsolt, rendkívül erős alumíniumból készült, és precíz. Az erős fogaskerekek kiváló simaságot és hosszabb élettartamot biztosítanak. Három ponton zárt mágneszárás gátolja meg a szennyeződés orsóba kerülését. Ezekkel a csúcsminőségű szolgáltatásokkal a Daiwa Certate komoly orsót kínál.
A DAIWA a Tatula baitcaster orsók legújabb generációjánál is a teljesen bevált SV (Stress Free Versatile) koncepció mellett tette le a voksot. Az extrém könnyű forgású, szuper duralumínium SV dob használhatósága nagyon széleskörű, a kis csalisúlytól, kb. 4 grammtól egészen 56 grammig dobhatunk vele. Még a legkisebb csalik is különösebb erőfeszítés nélkül, pontosan a megcélzott területen landolnak vele. Az SV koncepció megakadályozza a dob túlpörgését, így kizárólag a dobásra és a csalivezetésre kell koncentrálnunk, csak a csali vízfelszínre érésekor érdemes kicsit hüvelykujjunkkal kontrollálni a dobot. Az új Tatula SV TW még kompaktabb, mint az elődszéria orsói, és hosszasan tartható kézben a fáradtság legkisebb jele nélkül. Ráadásul a súlya is tovább csökkent, a Tatula SV TW immár mindössze 190 grammot nyom!
► HARDBODYZ® orsóház
► 7 golyóscsapágy
► T-Wing rendszer (TWS™)
► DIGIGEAR® II hajtómű
► UTD® fékrendszer
► Magforce®-Z mágnesfék
► Csillagfék klikk-hanggal
► SV dob
► Alumínium hajtókar
► Soft-Touch hajtókargomb
► Balkezes modell
A DAIWA a Tatula baitcaster orsók legújabb generációjánál is a teljesen bevált SV (Stress Free Versatile) koncepció mellett tette le a voksot. Az extrém könnyű forgású, szuper duralumínium SV dob használhatósága nagyon széleskörű, a kis csalisúlytól, kb. 4 grammtól egészen 56 grammig dobhatunk vele. Még a legkisebb csalik is különösebb erőfeszítés nélkül, pontosan a megcélzott területen landolnak vele. Az SV koncepció megakadályozza a dob túlpörgését, így kizárólag a dobásra és a csalivezetésre kell koncentrálnunk, csak a csali vízfelszínre érésekor érdemes kicsit hüvelykujjunkkal kontrollálni a dobot. Az új Tatula SV TW még kompaktabb, mint az elődszéria orsói, és hosszasan tartható kézben a fáradtság legkisebb jele nélkül. Ráadásul a súlya is tovább csökkent, a Tatula SV TW immár mindössze 190 grammot nyom!
► HARDBODYZ® orsóház
► 7 golyóscsapágy
► T-Wing rendszer (TWS™)
► DIGIGEAR® II hajtómű
► UTD® fékrendszer
► Magforce®-Z mágnesfék
► Csillagfék klikk-hanggal
► SV dob
► Alumínium hajtókar
► Soft-Touch hajtókargomb
► Balkezes modell
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
Daiwa Prorex XR TWS 300PL Multi - Daiwa Multiplikátor Orsó
A Prorex XR TWS 300PL kifejezetten a legnagyobb csukák nagyméretű swimbaitekkel történő nehéz pergetéséhez lett kifejlesztve. Az orsó pontosan az erős fonott zsinórokhoz kínál megfelelő zsinórkapacitást, és – a 300-as orsótestnek köszönhetően – optimális egyensúlyt biztosít a nehéz baitcast botokkal is. A Hyper Drive Design koncepció számos technikai részlet kombinációját egyesíti, amelyek ezt az orsót egy igazi erőművé teszik, hasszú élettartammal. A Hyper Drive Digigear hajtás a legújabb technológiát kínálja a fogaskerekek kialakítását és tartósságát illetően. A hajtáskeréken nagyobb fogak gondoskodnak a hatalmas erőátvitelről és a sima futásról. A Hyper Double Supportnak köszönhetően a csigák mindkét oldalon golyóscsapággyal vannak körbevéve, ami jobb erőátvitelt tesz lehetővé terhelés alatt, és hosszabb élettartamot biztosít. A Hyper Tough kioldó mechanizmus megakadályozza a nem kívánt átkapcsolást dobás közben, és tökéletes biztonságot nyújt erős dobások esetén is. Az alumínium Hyper Armed szerkezet gondoskodik a hajtás fix pozíciójáról az orsóházban.
A 22‘ Caldia MQ LT minden részletében kiemelkedik - az MQ orsóház lehetővé teszi egy nagyobb tányérkerék használatát, amely a szokásos fogaskerék-kialakításokhoz képest jelentősen erősebb, így nagyobb vonóerőt biztosít. A nagyon könnyű Zaion V
orsóház gondoskodik a tányérkerék házon belüli fix elhelyezkedéséről. A fogaskerék fogazatának speciális kialakítása miatt még simább az orsó futása és hosszabb az élettartama. A MagSealed konstrukció megakadályozza a víz és a szennyeződés bejutását az orsóházba a főtengelyen keresztül. A CNC esztergált alumínium dob pereme csökkenti a zsinór súrlódását dobás közben, és növeli a dobótávot. A finoman állítható ATD fék nagy erővel bír, letapadásmentes és így optimálisan adagolja a zsinórt - ideális a vékony zsinórokkal való horgászathoz és fárasztás közben a kritikus helyzetekben. Caldia MQ LT – minden idők legerősebb Caldia orsója! Az 1000 és 2500 közötti méretek I-alakú, míg a nagyobb 3000 és 4000 méretek T-alakú hajtókargombbal vannak szerelve.
A 22‘ Caldia MQ LT minden részletében kiemelkedik - az MQ orsóház lehetővé teszi egy nagyobb tányérkerék használatát, amely a szokásos fogaskerék-kialakításokhoz képest jelentősen erősebb, így nagyobb vonóerőt biztosít. A nagyon könnyű Zaion V
orsóház gondoskodik a tányérkerék házon belüli fix elhelyezkedéséről. A fogaskerék fogazatának speciális kialakítása miatt még simább az orsó futása és hosszabb az élettartama. A MagSealed konstrukció megakadályozza a víz és a szennyeződés bejutását az orsóházba a főtengelyen keresztül. A CNC esztergált alumínium dob pereme csökkenti a zsinór súrlódását dobás közben, és növeli a dobótávot. A finoman állítható ATD fék nagy erővel bír, letapadásmentes és így optimálisan adagolja a zsinórt - ideális a vékony zsinórokkal való horgászathoz és fárasztás közben a kritikus helyzetekben. Caldia MQ LT – minden idők legerősebb Caldia orsója! Az 1000 és 2500 közötti méretek I-alakú, míg a nagyobb 3000 és 4000 méretek T-alakú hajtókargombbal vannak szerelve.
A 22‘ Caldia MQ LT minden részletében kiemelkedik - az MQ orsóház lehetővé teszi egy nagyobb tányérkerék használatát, amely a szokásos fogaskerék-kialakításokhoz képest jelentősen erősebb, így nagyobb vonóerőt biztosít. A nagyon könnyű Zaion V
orsóház gondoskodik a tányérkerék házon belüli fix elhelyezkedéséről. A fogaskerék fogazatának speciális kialakítása miatt még simább az orsó futása és hosszabb az élettartama. A MagSealed konstrukció megakadályozza a víz és a szennyeződés bejutását az orsóházba a főtengelyen keresztül. A CNC esztergált alumínium dob pereme csökkenti a zsinór súrlódását dobás közben, és növeli a dobótávot. A finoman állítható ATD fék nagy erővel bír, letapadásmentes és így optimálisan adagolja a zsinórt - ideális a vékony zsinórokkal való horgászathoz és fárasztás közben a kritikus helyzetekben. Caldia MQ LT – minden idők legerősebb Caldia orsója! Az 1000 és 2500 közötti méretek I-alakú, míg a nagyobb 3000 és 4000 méretek T-alakú hajtókargombbal vannak szerelve.
A 22‘ Caldia MQ LT minden részletében kiemelkedik - az MQ orsóház lehetővé teszi egy nagyobb tányérkerék használatát, amely a szokásos fogaskerék-kialakításokhoz képest jelentősen erősebb, így nagyobb vonóerőt biztosít. A nagyon könnyű Zaion V
orsóház gondoskodik a tányérkerék házon belüli fix elhelyezkedéséről. A fogaskerék fogazatának speciális kialakítása miatt még simább az orsó futása és hosszabb az élettartama. A MagSealed konstrukció megakadályozza a víz és a szennyeződés bejutását az orsóházba a főtengelyen keresztül. A CNC esztergált alumínium dob pereme csökkenti a zsinór súrlódását dobás közben, és növeli a dobótávot. A finoman állítható ATD fék nagy erővel bír, letapadásmentes és így optimálisan adagolja a zsinórt - ideális a vékony zsinórokkal való horgászathoz és fárasztás közben a kritikus helyzetekben. Caldia MQ LT – minden idők legerősebb Caldia orsója! Az 1000 és 2500 közötti méretek I-alakú, míg a nagyobb 3000 és 4000 méretek T-alakú hajtókargombbal vannak szerelve.
Méret: 3500
Csapágyak: 7
Áttétel: 5.7:1
Zsinórkapacitás: 0.30/220 mm/m
Súly: 400.00 g
A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal.
Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg.
A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék.
A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel.
4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.
Méret: 4000
Csapágyak: 7
Áttétel: 5.7:1
Zsinórkapacitás: 0.30/270 mm/m
Súly: 405.00 g
A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal.
Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg.
A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék.
A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel.
4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.
Méret: 4500
Csapágyak: 7
Áttétel: 5.7:1
Zsinórkapacitás: 0.35/320 mm/m
Súly: 625.00 g
A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal.
Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg.
A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék.
A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel.
4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.
Méret: 5000
Csapágyak: 7
Áttétel: 5.7:1
Zsinórkapacitás: 0.35/430 mm/m
Súly: 640.00 g
A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal.
Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg.
A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék.
A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel.
4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.
Méret: 6500
Csapágyak: 7
Áttétel: 5.3:1
Zsinórkapacitás: 0.45/340 mm/m
Súly: 835.00 g
A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal.
Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg.
A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék.
A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel.
4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.
Méret: 6500
Csapágyak: 7
Áttétel: 5.3:1
Zsinórkapacitás: 0.45/340 mm/m
Súly: 835.00 g
A DAIWA új BG orsói egyesítik magukban a maximális terhelhetőséget és vonóerőt a roppant sima futással és remek designnal.
Az alumínium HardBodyZ orsóház gondoskodik a DigiGear II hajtómű megbízható védelméről és biztosítja az optimális erőátvitelt fárasztáskor. Az ABS alumínium dob gumigyűrűvel a közepén kifejezetten fonott zsinóros horgászatra készült. A középen elhelyezett gumigyűrű tökéletesen megakadályozza azt, hogy terhelés alatt a dob sima felületén megcsúszva elforogjon a teljes, fonott zsinór alkotta zsinórtömeg.
A BG orsókat egy speciális "no paint" felületkezeléssel látják el, aminek köszönhetően durva tengeri használat mellett sem pattogzik le róla a festék.
A hajtókar az orsóházba csavarodik be, stabilan áll benne, terhelhető és nincs holtjátéka, ez elvárás a tengeri horgászatban, ahol hatalmas erőhatások léphetnek fel.
4500-as méret felett ezek az orsók alkalmasak erős pilkeres és kompromisszummentes harcsázó orsónak.
Daiwa BG Monocoque MQ 4000D-XH pergető orsó
A BG Monocoque orsóval a DAIWA a hihetetlenül robosztus és teherbíró BG orsók új generációját vezeti be. Az MQ-konstrukciónak köszönhetően a hajtókerék méretét - modellmérettől függően - 20-40%-kal meg lehetett növelni a szokásos peremfutó orsók hajtókerékméretéhez képest. Ezzel az erőátvitel és az orsók élettartama jelentősen megnőtt. A hajtókerekek nagyobb fogmérete tovább javítja a terhelhetőséget és fokozza az élettartamot. A strapabíró alumínium orsóház biztosítja a hajtómű stabilitását, és ezzel az optimális védelemmel hozzájárul annak tartós, sima futásához is. A BG MQ orsók mérettől függően alkalmasak az édesvízi, középnehéz pergetőhorgászattól - itt különösen a nehéz, nagy ellenállású csalik tartósan nagy terhelésére - egészen az extrém tengeri pergetésig tonhalra és GTre. A 6000-estől 10000-ig terjedő méretek ideális erőgépek középnehéz és nehéz pecára, Norvégiában nagytestű tőkehalakra és harcsákra.
Daiwa BG Monocoque MQ 6000D-H pergető orsó
A BG Monocoque orsóval a DAIWA a hihetetlenül robosztus és teherbíró BG orsók új generációját vezeti be. Az MQ-konstrukciónak köszönhetően a hajtókerék méretét - modellmérettől függően - 20-40%-kal meg lehetett növelni a szokásos peremfutó orsók hajtókerékméretéhez képest. Ezzel az erőátvitel és az orsók élettartama jelentősen megnőtt. A hajtókerekek nagyobb fogmérete tovább javítja a terhelhetőséget és fokozza az élettartamot. A strapabíró alumínium orsóház biztosítja a hajtómű stabilitását, és ezzel az optimális védelemmel hozzájárul annak tartós, sima futásához is. A BG MQ orsók mérettől függően alkalmasak az édesvízi, középnehéz pergetőhorgászattól - itt különösen a nehéz, nagy ellenállású csalik tartósan nagy terhelésére - egészen az extrém tengeri pergetésig tonhalra és GTre. A 6000-estől 10000-ig terjedő méretek ideális erőgépek középnehéz és nehéz pecára, Norvégiában nagytestű tőkehalakra és harcsákra.
Daiwa Caldia LT 6000D
Bremskraft: 12 kg
m/ømm: 0,43 mm / 150 m
Einzug: 92 cm
Gewicht: 312 g
Az új Daiwa Caldia LT egy felső kategóriás orsó a jövőbe mutató technológiai megoldásokkal. Ennél a típusnál mágneses olajjal (MEGA SEAL) tömítik a tengelyt, így víz semmilyen körülmények között sem juthat be az orsó házába. A Digi Gear esztergált hajtómű a külső hatásoktól és a szennyeződésektől védve dolgozik, élettartama megnő, sima, egyenletes futást biztosít. A különleges Zaion orsóháza miatt, súlya pillekönnyű, ugyanakkor ellenáll a legerősebb igénybevételeknek is. A tökéletes zsinórképet segíti a Silent dobemelés, mely garantálja a sikeres fonott zsinóros használatot pergetés esetén is. Emelletthorgászmódszerek sokaságához alkalmazható, a legkényesebb igényeket is kielégíti.
• LT (Light & Tough)
• MAGSEALED TEST
• 6 + 1 golyóscsapágy
• TOUGH DIGIGEAR
• AIR ROTOR
• ATD fékrendszer
• Longcast ABS
• AIR BAIL orsótartó
2019-ben megújult a DAIWA zászlóshajó modellje, a Certate. Az LT koncepció új orsójának fontos tulajdonsága, hogy könnyű, ám mégis nagyon erős. A fém monokróm test, amelyet először a 2016-os Certate HD modelleknél alkalmaztak, stabilan tartja a mechanikát, miközben nagy belső teret kínál a túlméretezett fogaskerekek számára, így hatékonyabbá teszi az orsó működését. A Tough Digi Gear hidegen kovácsolt, rendkívül erős alumíniumból készült, és precíz. Az erős fogaskerekek kiváló simaságot és hosszabb élettartamot biztosítanak. Három ponton zárt mágneszárás gátolja meg a szennyeződés orsóba kerülését. Ezekkel a csúcsminőségű szolgáltatásokkal a Daiwa Certate komoly orsót kínál.
2019-ben megújult a DAIWA zászlóshajó modellje, a Certate. Az LT koncepció új orsójának fontos tulajdonsága, hogy könnyű, ám mégis nagyon erős. A fém monokróm test, amelyet először a 2016-os Certate HD modelleknél alkalmaztak, stabilan tartja a mechanikát, miközben nagy belső teret kínál a túlméretezett fogaskerekek számára, így hatékonyabbá teszi az orsó működését. A Tough Digi Gear hidegen kovácsolt, rendkívül erős alumíniumból készült, és precíz. Az erős fogaskerekek kiváló simaságot és hosszabb élettartamot biztosítanak. Három ponton zárt mágneszárás gátolja meg a szennyeződés orsóba kerülését. Ezekkel a csúcsminőségű szolgáltatásokkal a Daiwa Certate komoly orsót kínál.
2019-ben megújult a DAIWA zászlóshajó modellje, a Certate. Az LT koncepció új orsójának fontos tulajdonsága, hogy könnyű, ám mégis nagyon erős. A fém monokróm test, amelyet először a 2016-os Certate HD modelleknél alkalmaztak, stabilan tartja a mechanikát, miközben nagy belső teret kínál a túlméretezett fogaskerekek számára, így hatékonyabbá teszi az orsó működését. A Tough Digi Gear hidegen kovácsolt, rendkívül erős alumíniumból készült, és precíz. Az erős fogaskerekek kiváló simaságot és hosszabb élettartamot biztosítanak. Három ponton zárt mágneszárás gátolja meg a szennyeződés orsóba kerülését. Ezekkel a csúcsminőségű szolgáltatásokkal a Daiwa Certate komoly orsót kínál.
Daiwa Lexa E LT 5000S-C
BB: 5
m/ømm: 150/0.28
ratio: 5.2:1
retrieval [cm]: 87
wt. [g]: 280
2020-as újdonság a Daiwától! Masszív fém ház, de ennek ellenére könnyű maradt az orsó.
A MagSealed megoldás tökéletes védelmet nyújt a víz és szennyező részecskék orsóházba jutása ellen. Az ATD fék késlekedés nélkül indul, és a fékerejét is optimalizáltuk.
Modern elsőfékes orsó 5 csapággyal! Különleges kivitelű professzionális orsó.
Visszafogott megjelenésének köszönhetően minden bottal egy egységet képez.
Az exkluzív, gépi megmunkálású hajtókar EVA gombbal és duplán eloxált alumínium dob különleges megjelenést kölcsönöz az orsónak. A HIGH POWER hajtómű meglepően finom, sima futást biztosít, míg a soklamellás első fék, precíz beállítást tesz lehetővé.
LEXA E LT Spinning reel
With the new LEXA E LT DAIWA now offers another reel with aluminum body within the LT (Light & Tough) series. This reel provides huge winding power and an optimal housing of the gear. The extremely delicate running allows utmost sensitive lure presentation at spin fishing for pike, zander and perch. Thanks to the aluminum body, the reel is highly strainable and is also the proper choice for feeder fishing, where reels are stressed permanently during retrieving.
By applying the MagSealed design the intrusion of water and dirt particles via the main axis, which goes along with corrosion, is perfectly prevented. Taking into account the 5 CRBB ball bearings, this reel is also perfectly suited for fishing for seatrout and seabass. Size 6000 additionally is very well applicable for light jigging for cod and coalfish in the Baltic Sea and in Norway.
Thanks to its novel design the forged aluminum Long Cast ABS spool features almost no friction resistance during the cast and enables long casting distances. The semi-shallow spools are particularly useful for the application with braided lines.
The innovative Tough Digigear design additionally cares for a better power transmission and increased toughness. The ATD drag allows instant working of the drag without starting resistance and offers large drag power.
Drag power: 2500/3000: 10kg / 4000/6000: 12kg
Daiwa Lexa E LT 6000S
BB: 5
m/ømm: 150/0.37
ratio: 5.1:1
retrieval [cm]: 92
wt. [g]: 380
2020-as újdonság a Daiwától! Masszív fém ház, de ennek ellenére könnyű maradt az orsó.
A MagSealed megoldás tökéletes védelmet nyújt a víz és szennyező részecskék orsóházba jutása ellen. Az ATD fék késlekedés nélkül indul, és a fékerejét is optimalizáltuk.
Modern elsőfékes orsó 5 csapággyal! Különleges kivitelű professzionális orsó.
Visszafogott megjelenésének köszönhetően minden bottal egy egységet képez.
Az exkluzív, gépi megmunkálású hajtókar EVA gombbal és duplán eloxált alumínium dob különleges megjelenést kölcsönöz az orsónak. A HIGH POWER hajtómű meglepően finom, sima futást biztosít, míg a soklamellás első fék, precíz beállítást tesz lehetővé.
LEXA E LT Spinning reel
With the new LEXA E LT DAIWA now offers another reel with aluminum body within the LT (Light & Tough) series. This reel provides huge winding power and an optimal housing of the gear. The extremely delicate running allows utmost sensitive lure presentation at spin fishing for pike, zander and perch. Thanks to the aluminum body, the reel is highly strainable and is also the proper choice for feeder fishing, where reels are stressed permanently during retrieving.
By applying the MagSealed design the intrusion of water and dirt particles via the main axis, which goes along with corrosion, is perfectly prevented. Taking into account the 5 CRBB ball bearings, this reel is also perfectly suited for fishing for seatrout and seabass. Size 6000 additionally is very well applicable for light jigging for cod and coalfish in the Baltic Sea and in Norway.
Thanks to its novel design the forged aluminum Long Cast ABS spool features almost no friction resistance during the cast and enables long casting distances. The semi-shallow spools are particularly useful for the application with braided lines.
The innovative Tough Digigear design additionally cares for a better power transmission and increased toughness. The ATD drag allows instant working of the drag without starting resistance and offers large drag power.
Drag power: 2500/3000: 10kg / 4000/6000: 12kg
A 2018-as RYOGA a legmagasabb szintű japán orsóépítő művészet terméke. Az új Ryoga még jobban terhelhető, ám finomabb és tartósabb is, mint az elődmodell. A vadonatúj „Detective Rotation“ konstrukció részeként a hajtóműben található nagy hajtókerék fogainak méretét lecsökkentettük, ezzel sikerült a hajtókerék és a dob tengelyéhez kapcsolódó fogaskerék érintkezési felületét 1,5 szeresére növelni. Ezzel egyrészt könnyebb és simább lett az orsó futása, másrészt horgászat közben az orsó több információt közvetít. A mederfenék egyenetlenségei, a legóvatosabb kapás is lényegesen jobban érzékelhető, hamarabb tudnak majd rá reagálni. Az ATD fékrendszer nagy indulási ellenállás nélkül, azonnal működésbe lép és különösen vékony fonott zsinóros horgászat során nyújt felbecsülhetetlen előnyt, fárasztás közben kevesebb a halvesztés. A Double Stopper az Infinite visszaforgásgátló és egy ráadás mechanikus gátló kombinációja, ez az ideális megoldás, amikor nagy hőingású területen, vagy nagy hidegben horgászunk. Egy MagSealed golyóscsapágynak és 11 CRBB csapágynak hála a 18‘ Ryoga egyaránt alkalmas tengeri és édesvízi horgászatra is.
►► „DR“ Detective Rotation konstrukció
►► 12 golyóscsapágy (ebből 11 „CRBB®“ és 1 MAGSEALED®
golyóscsapágy)
►► Monoblock ház alumíniumból
►► ATD™ fékrendszer
►► Hyper DIGIGEAR® hajtás
►► Magforce®-Z mágnesfék
►► Finoman állítható racsnis csillagfék
►► SiC betétes zsinórvezető
►► Double Stopper
►► CNC esztergált alumínium hajtókar
►► Soft-Touch hajtókargomb
►► Balkezes modell
►► Made in Japan
A Daiwa Tatula HD 200HL LTD nagyhalas, nagycsalis orsó.
Az új Tatula HD 200HL LTD orsót kifejezetten a nehéz csalis, vastag fonott
zsinóros horgászat kompromisszumoktól mentes igénybevételére terveztük.
Az extraerős réz hajtómű a nehéz, 25-30cm-es gumihalak vezetésével is
lazán elbánik. A TWS megoldás miatt lecsökken a zsinór súrlódási ellenállása
dobáskor, emiatt a dobótáb kb. 10%-kal nőhet. A 7 darab CRBB golyóscsapágy
felhasználásával ez a Heavy Duty orsó brakkvízi (a német Bodden, vagy a
Balti-tenger svéd partmenti területei) horgászatra is ideális. Az Air Rotation
hajtásnak köszönhető a dob sima, nyugodt futása.
7 „CRBB®“ golyóscsapágy
► T-Wing rendszer (TWS™)
► UTD fékrendszer
► Magforce® mágnesfék
► Csillagfék klikk-hanggal
► CNC esztergált hajtómű
► Alumínium ház
► 100mm-es alumínium hajtókar
► Soft-Touch hajtókargomb
► Balkezes modell