Sale! DAIWA 20 Tatula SV TW 103 HL
DAIWA 20 Tatula SV TW 103 HL
A DAIWA a Tatula baitcaster orsók legújabb generációjánál is a teljesen bevált SV (Stress Free Versatile) koncepció mellett tette le a voksot. Az extrém könnyű forgású, szuper duralumínium SV dob használhatósága nagyon széleskörű, a kis csalisúlytól, kb. 4 grammtól egészen 56 grammig dobhatunk vele. Még a legkisebb csalik is különösebb erőfeszítés nélkül, pontosan a megcélzott területen landolnak vele. Az SV koncepció megakadályozza a dob túlpörgését, így kizárólag a dobásra és a csalivezetésre kell koncentrálnunk, csak a csali vízfelszínre érésekor érdemes kicsit hüvelykujjunkkal kontrollálni a dobot. Az új Tatula SV TW még kompaktabb, mint az elődszéria orsói, és hosszasan tartható kézben a fáradtság legkisebb jele nélkül. Ráadásul a súlya is tovább csökkent, a Tatula SV TW immár mindössze 190 grammot nyom! ► HARDBODYZ® orsóház ► 7 golyóscsapágy ► T-Wing rendszer (TWS™) ► DIGIGEAR® II hajtómű ► UTD® fékrendszer ► Magforce®-Z mágnesfék ► Csillagfék klikk-hanggal ► SV dob ► Alumínium hajtókar ► Soft-Touch hajtókargomb ► Balkezes modell
not rated 69.990 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
Sale! DAIWA 20 Tatula SV TW 103 XSL
DAIWA 20 Tatula SV TW 103 XSL
A DAIWA a Tatula baitcaster orsók legújabb generációjánál is a teljesen bevált SV (Stress Free Versatile) koncepció mellett tette le a voksot. Az extrém könnyű forgású, szuper duralumínium SV dob használhatósága nagyon széleskörű, a kis csalisúlytól, kb. 4 grammtól egészen 56 grammig dobhatunk vele. Még a legkisebb csalik is különösebb erőfeszítés nélkül, pontosan a megcélzott területen landolnak vele. Az SV koncepció megakadályozza a dob túlpörgését, így kizárólag a dobásra és a csalivezetésre kell koncentrálnunk, csak a csali vízfelszínre érésekor érdemes kicsit hüvelykujjunkkal kontrollálni a dobot. Az új Tatula SV TW még kompaktabb, mint az elődszéria orsói, és hosszasan tartható kézben a fáradtság legkisebb jele nélkül. Ráadásul a súlya is tovább csökkent, a Tatula SV TW immár mindössze 190 grammot nyom! ► HARDBODYZ® orsóház ► 7 golyóscsapágy ► T-Wing rendszer (TWS™) ► DIGIGEAR® II hajtómű ► UTD® fékrendszer ► Magforce®-Z mágnesfék ► Csillagfék klikk-hanggal ► SV dob ► Alumínium hajtókar ► Soft-Touch hajtókargomb ► Balkezes modell
not rated 69.990 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
Sale! DAIWA Exist 22 G LT 4000 D
DAIWA Exist 22 G LT 4000 D
Csapágyak 12+1
Méret: 4000
Behúzás: 82 cm
Max fékerő: 10 kg
Súly: 2050 g
Áttétel x:1: 5,2 Zsinórkapacitás: 0,20mm/300m
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
not rated 379.000 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
Sale! DAIWA Exist 22 PC LT 2000 D-P
DAIWA Exist 22 PC LT 2000 D-P
Csapágyak 12+1
Méret: 2000
Behúzás: 64 cm
Max fékerő: 5 kg
Súly: 150 g
Áttétel x:1: 5,2 Zsinórkapacitás: 0,20mm/200m
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
not rated 359.000 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
Sale! DAIWA Exist 22 PC LT 2500 D
DAIWA Exist 22 PC LT 2500 D
Csapágyak 12+1
Méret: 2500
Behúzás: 73 cm
Max fékerő: 10 kg
Súly: 170 g
Áttétel x:1: 5,2 Zsinórkapacitás: 0,16mm/300m
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
not rated 359.000 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
Sale! DAIWA Tatula HD 200HL LTD
DAIWA Tatula HD 200HL LTD
A Daiwa Tatula HD 200HL LTD nagyhalas, nagycsalis orsó. Az új Tatula HD 200HL LTD orsót kifejezetten a nehéz csalis, vastag fonott zsinóros horgászat kompromisszumoktól mentes igénybevételére terveztük. Az extraerős réz hajtómű a nehéz, 25-30cm-es gumihalak vezetésével is lazán elbánik. A TWS megoldás miatt lecsökken a zsinór súrlódási ellenállása dobáskor, emiatt a dobótáb kb. 10%-kal nőhet. A 7 darab CRBB golyóscsapágy felhasználásával ez a Heavy Duty orsó brakkvízi (a német Bodden, vagy a Balti-tenger svéd partmenti területei) horgászatra is ideális. Az Air Rotation hajtásnak köszönhető a dob sima, nyugodt futása. 7 „CRBB®“ golyóscsapágy ► T-Wing rendszer (TWS™) ► UTD fékrendszer ► Magforce® mágnesfék ► Csillagfék klikk-hanggal ► CNC esztergált hajtómű ► Alumínium ház ► 100mm-es alumínium hajtókar ► Soft-Touch hajtókargomb ► Balkezes modell
not rated 79.990 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
Sale! DAIWA Tatula HD 200HSL
DAIWA Tatula HD 200HSL
  • áttét: 7.3:1
  • súly: 230g
  • csapágy: 7
  • max fékerő: 4.5kg /10lb
  • behúzás: 82cm
  • zsinórkapacitás: 180/0,35 m/mm
 
not rated 69.990 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
DAIWA Tatula TWS 300HL
DAIWA Tatula TWS 300HL
A Tatula TWS 300 a DAIWA első olyan 300-as méretű baitcaster orsója, melyet kifejezetten vastag fonott zsinóros, nagycsalis pergetéshez fejlesztett ki. A Double Stopper konstrukció megbízhatóan megakadályozza, hogy nagy hidegben és extrém terhelés esetén a visszaforgásgátló megforogjon. Ideális orsó XXL gumikkal, mondjuk a Shallow Screw szerelési megoldással nagy csukákra pergessünk tavasszal a sekély területeken. 140 gramm csalisúlyig ajánljuk.
  • HARDBODYZ® orsóház
  • 7 golyóscsapágy
  • T-Wing rendszer (TWS™)
  • DIGIGEAR® II hajtómű
  • UTD® fékrendszer
  • Magforce®-Z mágnesfék
  • Csillagfék klikk-hanggal
  • Double Stopper visszaforgásgátló
  • 110mm-es alumínium hajtókar
  • Soft-Touch hajtókargomb
  • Balkezes modell
  • Áttétel: 6,3:1
  • Zsinórkapacitás: 200 méter - 0,34 mm
  • Brhúzás: 85 cm
  • Súly: 325 gramm
  • Fékerő: max 11kg
 
not rated 119.000 Ft ÁFA-val Kosárba teszem
DAIWA Tatula TWS 300XSL
DAIWA Tatula TWS 300XSL
A Tatula TWS 300 a DAIWA első olyan 300-as méretű baitcaster orsója, melyet kifejezetten vastag fonott zsinóros, nagycsalis pergetéshez fejlesztett ki. A Double Stopper konstrukció megbízhatóan megakadályozza, hogy nagy hidegben és extrém terhelés esetén a visszaforgásgátló megforogjon. Ideális orsó XXL gumikkal, mondjuk a Shallow Screw szerelési megoldással nagy csukákra pergessünk tavasszal a sekély területeken. 140 gramm csalisúlyig ajánljuk.
  • HARDBODYZ® orsóház
  • 7 golyóscsapágy
  • T-Wing rendszer (TWS™)
  • DIGIGEAR® II hajtómű
  • UTD® fékrendszer
  • Magforce®-Z mágnesfék
  • Csillagfék klikk-hanggal
  • Double Stopper visszaforgásgátló
  • 110mm-es alumínium hajtókar
  • Soft-Touch hajtókargomb
  • Balkezes modell
  • Áttétel: 8,1:1
  • Zsinórkapacitás: 200 méter - 0,34 mm
  • Brhúzás: 85 cm
  • Súly: 325 gramm
  • Fékerő: max 11kg
not rated 119.000 Ft ÁFA-val Tovább olvasom
Daiwa Zillion 10.0L-SV TW
Daiwa Zillion 10.0L-SV TW
  • modell: 10.0L left hand
  • áttét: 10.0:1
  • súly: 215g 7.7oz
  • csapágy: 10+1
  • max fékerő: 4.5kg /10lb
  • behúzás: 106cm/41.7"
  • méret: 90mm
  • zsinórkapacitás: 0.30mm (US12lb) - 90m (100yds)
  Daiwa Zillion 10.0 SV TW bait casters are to maximize production at US tournaments for serious participants in plastic worm tactics. It has ultra fast 10.0:1 gear to wind 106cm per handle turn to minimize the time spent on picking up rigs. It is made to hold compact, to cast ultra smooth without backlash, to pick fast, and to serve you long time. The ultra fast gear is surely helping you working with plastic worm rigs. To hold the large master gears, its frame, gear side cup and the opposite side spool holder plate are made of sturdy aluminum.
  • Sturdy aluminum alloy body construction, 100 sized frame, gear cup, spool holder
  • Magforce Air brake system, 20 level adjustable from outside
  • TWS innovative friction free level wind
  • G1 SV ultra light spool made of ESD 90mm sway back handle
  • Aluminum alloy star drag
  • Ultimate Tournament Drag offer stable tough drag
  • Clicking drag star
  • Freshwater only (ball bearings are regular stainless steel)
 
not rated 173.990 Ft ÁFA-val Kosárba teszem