Zillion
Mind a(z) 10 találat megjelenítve
Sale!
not rated
91.490 Ft 69.990 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA 20 Tatula SV TW 103 HL
A DAIWA a Tatula baitcaster orsók legújabb generációjánál is a teljesen bevált SV (Stress Free Versatile) koncepció mellett tette le a voksot. Az extrém könnyű forgású, szuper duralumínium SV dob használhatósága nagyon széleskörű, a kis csalisúlytól, kb. 4 grammtól egészen 56 grammig dobhatunk vele. Még a legkisebb csalik is különösebb erőfeszítés nélkül, pontosan a megcélzott területen landolnak vele. Az SV koncepció megakadályozza a dob túlpörgését, így kizárólag a dobásra és a csalivezetésre kell koncentrálnunk, csak a csali vízfelszínre érésekor érdemes kicsit hüvelykujjunkkal kontrollálni a dobot. Az új Tatula SV TW még kompaktabb, mint az elődszéria orsói, és hosszasan tartható kézben a fáradtság legkisebb jele nélkül. Ráadásul a súlya is tovább csökkent, a Tatula SV TW immár mindössze 190 grammot nyom!
► HARDBODYZ® orsóház
► 7 golyóscsapágy
► T-Wing rendszer (TWS™)
► DIGIGEAR® II hajtómű
► UTD® fékrendszer
► Magforce®-Z mágnesfék
► Csillagfék klikk-hanggal
► SV dob
► Alumínium hajtókar
► Soft-Touch hajtókargomb
► Balkezes modell
Sale!
not rated
91.490 Ft 69.990 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA 20 Tatula SV TW 103 XSL
A DAIWA a Tatula baitcaster orsók legújabb generációjánál is a teljesen bevált SV (Stress Free Versatile) koncepció mellett tette le a voksot. Az extrém könnyű forgású, szuper duralumínium SV dob használhatósága nagyon széleskörű, a kis csalisúlytól, kb. 4 grammtól egészen 56 grammig dobhatunk vele. Még a legkisebb csalik is különösebb erőfeszítés nélkül, pontosan a megcélzott területen landolnak vele. Az SV koncepció megakadályozza a dob túlpörgését, így kizárólag a dobásra és a csalivezetésre kell koncentrálnunk, csak a csali vízfelszínre érésekor érdemes kicsit hüvelykujjunkkal kontrollálni a dobot. Az új Tatula SV TW még kompaktabb, mint az elődszéria orsói, és hosszasan tartható kézben a fáradtság legkisebb jele nélkül. Ráadásul a súlya is tovább csökkent, a Tatula SV TW immár mindössze 190 grammot nyom!
► HARDBODYZ® orsóház
► 7 golyóscsapágy
► T-Wing rendszer (TWS™)
► DIGIGEAR® II hajtómű
► UTD® fékrendszer
► Magforce®-Z mágnesfék
► Csillagfék klikk-hanggal
► SV dob
► Alumínium hajtókar
► Soft-Touch hajtókargomb
► Balkezes modell
Sale!
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
not rated
450.000 Ft 379.000 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA Exist 22 G LT 4000 D
Csapágyak | 12+1 |
Méret: | 4000 |
Behúzás: | 82 cm |
Max fékerő: | 10 kg |
Súly: | 2050 g |
Áttétel x:1: 5,2 Zsinórkapacitás: 0,20mm/300m | |
Sale!
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
not rated
430.000 Ft 359.000 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA Exist 22 PC LT 2000 D-P
Csapágyak | 12+1 |
Méret: | 2000 |
Behúzás: | 64 cm |
Max fékerő: | 5 kg |
Súly: | 150 g |
Áttétel x:1: 5,2 Zsinórkapacitás: 0,20mm/200m | |
Sale!
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
not rated
430.000 Ft 359.000 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA Exist 22 PC LT 2500 D
Csapágyak | 12+1 |
Méret: | 2500 |
Behúzás: | 73 cm |
Max fékerő: | 10 kg |
Súly: | 170 g |
Áttétel x:1: 5,2 Zsinórkapacitás: 0,16mm/300m | |
Sale!
not rated
96.990 Ft 79.990 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA Tatula HD 200HL LTD
A Daiwa Tatula HD 200HL LTD nagyhalas, nagycsalis orsó.
Az új Tatula HD 200HL LTD orsót kifejezetten a nehéz csalis, vastag fonott
zsinóros horgászat kompromisszumoktól mentes igénybevételére terveztük.
Az extraerős réz hajtómű a nehéz, 25-30cm-es gumihalak vezetésével is
lazán elbánik. A TWS megoldás miatt lecsökken a zsinór súrlódási ellenállása
dobáskor, emiatt a dobótáb kb. 10%-kal nőhet. A 7 darab CRBB golyóscsapágy
felhasználásával ez a Heavy Duty orsó brakkvízi (a német Bodden, vagy a
Balti-tenger svéd partmenti területei) horgászatra is ideális. Az Air Rotation
hajtásnak köszönhető a dob sima, nyugodt futása.
7 „CRBB®“ golyóscsapágy
► T-Wing rendszer (TWS™)
► UTD fékrendszer
► Magforce® mágnesfék
► Csillagfék klikk-hanggal
► CNC esztergált hajtómű
► Alumínium ház
► 100mm-es alumínium hajtókar
► Soft-Touch hajtókargomb
► Balkezes modell
Sale!
not rated
89.990 Ft 69.990 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA Tatula HD 200HSL
- áttét: 7.3:1
- súly: 230g
- csapágy: 7
- max fékerő: 4.5kg /10lb
- behúzás: 82cm
- zsinórkapacitás: 180/0,35 m/mm
DAIWA Tatula TWS 300HL
A Tatula TWS 300 a DAIWA első olyan 300-as méretű baitcaster orsója, melyet kifejezetten vastag fonott zsinóros, nagycsalis pergetéshez fejlesztett ki. A Double Stopper konstrukció megbízhatóan megakadályozza, hogy nagy hidegben és extrém terhelés esetén a visszaforgásgátló megforogjon. Ideális orsó XXL gumikkal, mondjuk a Shallow Screw szerelési megoldással nagy csukákra pergessünk tavasszal a sekély területeken. 140 gramm csalisúlyig ajánljuk.
- HARDBODYZ® orsóház
- 7 golyóscsapágy
- T-Wing rendszer (TWS™)
- DIGIGEAR® II hajtómű
- UTD® fékrendszer
- Magforce®-Z mágnesfék
- Csillagfék klikk-hanggal
- Double Stopper visszaforgásgátló
- 110mm-es alumínium hajtókar
- Soft-Touch hajtókargomb
- Balkezes modell
- Áttétel: 6,3:1
- Zsinórkapacitás: 200 méter - 0,34 mm
- Brhúzás: 85 cm
- Súly: 325 gramm
- Fékerő: max 11kg
DAIWA Tatula TWS 300XSL
A Tatula TWS 300 a DAIWA első olyan 300-as méretű baitcaster orsója, melyet kifejezetten vastag fonott zsinóros, nagycsalis pergetéshez fejlesztett ki. A Double Stopper konstrukció megbízhatóan megakadályozza, hogy nagy hidegben és extrém terhelés esetén a visszaforgásgátló megforogjon. Ideális orsó XXL gumikkal, mondjuk a Shallow Screw szerelési megoldással nagy csukákra pergessünk tavasszal a sekély területeken. 140 gramm csalisúlyig ajánljuk.
- HARDBODYZ® orsóház
- 7 golyóscsapágy
- T-Wing rendszer (TWS™)
- DIGIGEAR® II hajtómű
- UTD® fékrendszer
- Magforce®-Z mágnesfék
- Csillagfék klikk-hanggal
- Double Stopper visszaforgásgátló
- 110mm-es alumínium hajtókar
- Soft-Touch hajtókargomb
- Balkezes modell
- Áttétel: 8,1:1
- Zsinórkapacitás: 200 méter - 0,34 mm
- Brhúzás: 85 cm
- Súly: 325 gramm
- Fékerő: max 11kg
Daiwa Zillion 10.0L-SV TW
- modell: 10.0L left hand
- áttét: 10.0:1
- súly: 215g 7.7oz
- csapágy: 10+1
- max fékerő: 4.5kg /10lb
- behúzás: 106cm/41.7"
- méret: 90mm
- zsinórkapacitás: 0.30mm (US12lb) - 90m (100yds)
- Sturdy aluminum alloy body construction, 100 sized frame, gear cup, spool holder
- Magforce Air brake system, 20 level adjustable from outside
- TWS innovative friction free level wind
- G1 SV ultra light spool made of ESD 90mm sway back handle
- Aluminum alloy star drag
- Ultimate Tournament Drag offer stable tough drag
- Clicking drag star
- Freshwater only (ball bearings are regular stainless steel)