Back to Daiwa pergető orsó
DAIWA Tatula HD 200HSL
89.990 Ft 69.990 Ft ÁFA-val
- áttét: 7.3:1
- súly: 230g
- csapágy: 7
- max fékerő: 4.5kg /10lb
- behúzás: 82cm
- zsinórkapacitás: 180/0,35 m/mm
Készleten (utánrendelhető)
Kategóriák: DAIWA, Daiwa pergető orsó, Tengeri prémium
Címkék: Daiwa, orsó, prémium, Zillion
„DAIWA Tatula HD 200HSL” értékelése elsőként Válasz megszakítása
Vélemény írásához lépj be előbb.
Kapcsolódó termékek
Daiwa 20 SALTIGA 20000 H
méret: 20000, típus: SG2020000H, áttétel: 5,8, behúzás: 143cm, súly: 890g, zsinórkapacitás: 300m/0.52mm, max fékerő: 30 kg
Daiwa Ryoga 1520HL
A 2018-as RYOGA a legmagasabb szintű japán orsóépítő művészet terméke. Az új Ryoga még jobban terhelhető, ám finomabb és tartósabb is, mint az elődmodell. A vadonatúj „Detective Rotation“ konstrukció részeként a hajtóműben található nagy hajtókerék fogainak méretét lecsökkentettük, ezzel sikerült a hajtókerék és a dob tengelyéhez kapcsolódó fogaskerék érintkezési felületét 1,5 szeresére növelni. Ezzel egyrészt könnyebb és simább lett az orsó futása, másrészt horgászat közben az orsó több információt közvetít. A mederfenék egyenetlenségei, a legóvatosabb kapás is lényegesen jobban érzékelhető, hamarabb tudnak majd rá reagálni. Az ATD fékrendszer nagy indulási ellenállás nélkül, azonnal működésbe lép és különösen vékony fonott zsinóros horgászat során nyújt felbecsülhetetlen előnyt, fárasztás közben kevesebb a halvesztés. A Double Stopper az Infinite visszaforgásgátló és egy ráadás mechanikus gátló kombinációja, ez az ideális megoldás, amikor nagy hőingású területen, vagy nagy hidegben horgászunk. Egy MagSealed golyóscsapágynak és 11 CRBB csapágynak hála a 18‘ Ryoga egyaránt alkalmas tengeri és édesvízi horgászatra is.
►► „DR“ Detective Rotation konstrukció
►► 12 golyóscsapágy (ebből 11 „CRBB®“ és 1 MAGSEALED®
golyóscsapágy)
►► Monoblock ház alumíniumból
►► ATD™ fékrendszer
►► Hyper DIGIGEAR® hajtás
►► Magforce®-Z mágnesfék
►► Finoman állítható racsnis csillagfék
►► SiC betétes zsinórvezető
►► Double Stopper
►► CNC esztergált alumínium hajtókar
►► Soft-Touch hajtókargomb
►► Balkezes modell
►► Made in Japan
Sale!
not rated
91.490 Ft 69.990 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA 20 Tatula SV TW 103 HL
A DAIWA a Tatula baitcaster orsók legújabb generációjánál is a teljesen bevált SV (Stress Free Versatile) koncepció mellett tette le a voksot. Az extrém könnyű forgású, szuper duralumínium SV dob használhatósága nagyon széleskörű, a kis csalisúlytól, kb. 4 grammtól egészen 56 grammig dobhatunk vele. Még a legkisebb csalik is különösebb erőfeszítés nélkül, pontosan a megcélzott területen landolnak vele. Az SV koncepció megakadályozza a dob túlpörgését, így kizárólag a dobásra és a csalivezetésre kell koncentrálnunk, csak a csali vízfelszínre érésekor érdemes kicsit hüvelykujjunkkal kontrollálni a dobot. Az új Tatula SV TW még kompaktabb, mint az elődszéria orsói, és hosszasan tartható kézben a fáradtság legkisebb jele nélkül. Ráadásul a súlya is tovább csökkent, a Tatula SV TW immár mindössze 190 grammot nyom!
► HARDBODYZ® orsóház
► 7 golyóscsapágy
► T-Wing rendszer (TWS™)
► DIGIGEAR® II hajtómű
► UTD® fékrendszer
► Magforce®-Z mágnesfék
► Csillagfék klikk-hanggal
► SV dob
► Alumínium hajtókar
► Soft-Touch hajtókargomb
► Balkezes modell
Sale!
Az új Airdrive kialakítása utat nyit a DAIWA orsó gyártás jövője előtt, és olyan sima futást és érzékenységet kínál, amelyet korábban még soha nem tapasztalhattunk. A rotor, a dob és a felkapókar csökkentett súlya indítási ellenállás nélküli, sima futást garantál. A 22' Exist az első orsó a DAIWA kínálatában, amely az új Airdrive koncepcióban készült. A rotor súlyának csökkentése biztosítja, hogy kevesebb erőre legyen szükség az orsó elindításához, valamint megállításához. Ezáltal gyorsabb reakcióra legyünk képesek szükség esetén. Az új Airdrive dobnak csökkentettük a falvastagságát, így megszűnt a felesleges súly - a rotor és a felkapókar csökkentett súlyával együtt ez javítja az orsó egyensúlyát, és így jobb csalivezetést tesz lehetővé. A DAIWA a hagyományos orsókkal ellentétben egy Low-Contact szerkezetet fejlesztett ki a tengely és a tányérkerék közé - az Airdrive tengelyt. Ennek a technológiának a bevezetése révén csökken a súrlódás, és optimalizálódik a szuper sima és csendes futás. Az új Airdrive koncepció ezeknek a technológiai megoldásoknak a kombinációja, amely rendkívül könnyű és érzékeny orsók építését teszi lehetővé. Az Airdrive felkapókar a következő evolúciós lépés a felkapókar tervezésben, és tökéletesen illeszkedik az új Airdrive koncepcióhoz. A DAIWA egy valamivel karcsúbb, de mégis terhelhető felkapókart épített, amely ráadásul csökkenti elöl az orsó súlyát. A 18' Exist orsóhoz képest az új Airdrive felkapókar súlya 33%-kal csökkent. A Twist Buster technológia csökkenti a zsinór összegabalyodásának és csavarodásának veszélyét. A 22' Exist esetében a jól ismert Twist Buster II technológiát fejlesztettük tovább a Twist Buster III konstrukcióra. Az új konstrukciónak köszönhetően tekeréskor csökken a zsinórra ható nyomó erő, ami jelentősen kevesebb csavarodást eredményez. Ezenkívül a 22' Existbe egy MagSealded zsinorvezető görgő került, ami tartósan ellenáll a legnagyobb igénybevételnek még tengeri horgászat során is. AIRDRIVE design Monocoque magnézium ház MagSealed orsóház konstrukció 12 golyóscsapágy (ebből 10 CRBB és 2 MagSealed golyóscsapágy) ZAION AIRDRIVE ROTOR CNC megmunkált TOUGH DIGIGEAR hajtómű AIRDRIVE tengely Infinite Anti-Reverse visszaforgásgátló ATD Type-L fékrendszer AIRDRIVE dob AIRDRIVE felkapókar MagSealed Twist Buster III zsinorvezető görgő. Made in Japan.
not rated
430.000 Ft 359.000 Ft ÁFA-val
Kosárba teszem
DAIWA Exist 22 PC LT 2000 D-P
Csapágyak | 12+1 |
Méret: | 2000 |
Behúzás: | 64 cm |
Max fékerő: | 5 kg |
Súly: | 150 g |
Áttétel x:1: 5,2 Zsinórkapacitás: 0,20mm/200m | |
Értékelések
Még nincsenek értékelések.